11 lut 2011

Hurrra!!!

Ostatnio spotkał mnie wieeeelki zaszczyt, ponieważ otrzymałam wyróznienie od dwóch niezwykle utalentowanych dziewczyn a są nimi
Agea i
Bardzo dziękuję za miłe komentarze i ogromnie się cieszę, że podobają Wam się moje prace. Tym samym chciałabym przekazać moje wyróżnienia dziewczynom, które zachwycają swoimi umiejętnościami
Ajgacia

Zasady przyjmowania i dawania wyróżnień:
  • Podziękować osobie przyznającej nagrodę.
  • Umieścić na swoim blogu link do bloga, z którego otrzymało się wyróżnienie.
  • Umieścić na swym blogu odznaczenie.
  • Wyznaczyć 10 blogów, którym przyznaje się nagrodę i podać link do tych blogów.
  • Powiadomić w komentarzu osoby, którym przyznaje się nagrodę.

Pozdrawiam i jeszcze raz bardzo dziękuję!!!

5 komentarzy:

  1. Ooo! Jak fajnie. :) Dziękuje i gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję serdecznie. Naprawdę jestem bardzo mile zaskoczona. Przy okazjii zaproszenia miałam możliwość poznać Twoją twórczość i powiem szczerze, że pięknie tworzysz.
    Dziękuję jeszcze raz i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bradzo się cieszę, że mogłam Ci prawić tę przyjemność :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej, pięknie dziekuję za wyróżnienie - jest mi naprawdę bardzo milo ;->>> wyróżnienie już trafiło na moją tablicę z linkiem do Twojego bloga, a ja wracam pooglądać - super prace :->>>

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo dziękuję:) To strasznie miłe, gdy komuś podoba się to co robię :)

    OdpowiedzUsuń